Monday 2 May 2011

Buku

Orang selalu alergik dengan makanan.Contohnya alergik dengan makanan laut.Ada juga yang alergik dengan kacang.Macam-macam benda jadi lepas makan.Untuk awek-awek pula ade yang kulit sensitif,diorang alergik dengan certain-certain pencuci muka.Tergaru-garu lepas pakai.Kesian aku tengok.
Aku pun alergik juga.Aku alergik baca buku.Buku tak ubah macam pil tidur.Tak jauh beza pun dengan ubat batuk.Start je baca mata pedih,pale pening,badan lemah.Agak-agak apa ubat doktor boleh bagi dekat alergik aku ni?

4 comments:

  1. dan juga lecture note.......

    ReplyDelete
  2. lecture note boleh tahan lg...lecture note sport la maksud aku..forensik x tau cne

    ReplyDelete
  3. ubatnye..kicap r...hahahahaha...

    ReplyDelete
  4. LOL~~nak but masak kicap ke?

    ReplyDelete