Saturday, 7 May 2011

Kuat

Korang tau korang sekuat mane?
Korang tau korang ni selemah mane?


Makan 6 kali sehari,nasi penuh pinggan,lauk 2-3 jenis,air tembikai blended.
Yang ini kuat,kuat melantak.
Baru kene sentuh sikit rase sakit,jentik bahu pun mengeluh,jabat tangan pun rase macam kene genggam.
Yang ini lemah,lemah tenaga batin.
Sikit-sikit buat hal,conteng dinding bangunan,kacau orang ramai.
Yang ini kuat,kuat mintak penampor.
Tengok awek cun,berdarah hidung,tengok nenek seksi sikit,berdarah hidung.
Yang ini lemah,lemah iman.
Tarik bus guna rambut,kopak durian pakai gigi.
Yang ini kuat,kuat tak hingat.
Semalam kate menang rm10ribu,hari ni kate menang kereta BMW.
Yang ini kuat,kuat menipu.
Dah tua-tua main judi,beli nombor ekor.
Yang ini lemah,lemah toi aku tengok.
Kejap-kejap pergi belakang pintu,kejap-kejap celah lubang.
Yang ini kuat,kuat skodeng.
Basuh ni bersih,basuh tu pun bersih.
Yang ini betul-betul kuat,kuat Harimau!!!aumm~~



4 comments:

  1. haha..
    awk ni kuat merapu??
    hehe~ gurau2

    ReplyDelete
  2. hahaha...betul jugakkan..ha ikhlasjohn=ini kuat,kuat merapu.

    ReplyDelete