Monday 21 March 2011

Basuh baju.Banyak bertimbun.

Dah lama rase tak basuh baju.Habis stok baru reti nak mengadap bakul baju.
Sabun basuh baju pun dah naik heran tiba-tiba aku nak pakai die.
Berus sabun sah-sah tak ada.Jenis sapu ape yang ade dekat bilik basuh je.
Agak-agak ape sabun aku pakai??
Sejak dua menjak ni aku minat jenama daia.Bau harum semerbak kasturi.
Beli yang paling murah punya.RM2.90 untuk 6 pak 125 gram.
Baju rendam dulu.Lepas tu baru tonyoh sekuat hati.Tak kuat mane pun sebenarnya.
Ni aku selit sikit sabun-sabun yang pernah bertakhta di hatiku.Hati korang aku tak tau.




Lupekan yang lain.Ini sabun aku.
Tak ingat bile aku pernah pakai
Ini aku agak team Harimau Malaya sure pakai untuk basuh jersey.

Yang ini korang tak ingat memang saje ler.
Seorang makhluk yang aku rase name trojan naik atas bus .
'Letak sahaja di tempat yang terkena dan ia akan menjadi seperti baru'
Menghapuskan kotoran denga hanya 1 cucian.Bleh caye??
Sepintas lalu je sabun ni basuh terus bersih cantik.Dalam iklan la boleh la buat.cess!!
Ini kerja Amerika je serang-serang orang ni.Korang jangan buat pulak.

Ini jenama yang sentiasa di perkotak-katikkan oleh pengusaha iklan sabun.
'INI JENAMA X'
Cari sabun keluar gambar ni.Name die sabun kot
Comeyy!!!

OUT!!




p/s jangan main sabun.tak elok.

3 comments:

  1. dynamo x berkuality.. sye suke daia..

    ReplyDelete
  2. nmpknye iklan dynamo indah kabar dari rupe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete