Sunday 20 March 2011

Zizan Rajalawak ft Dina-Selamat Tinggal



Tibe-tibe aku upload video lagu.
Saje kongsi dengan korang lagu ape aku tengah layan sekarang.
Kredit tu ssr sebab tolong carikan video klip ni.
Mostly member-member aku tak tau lagi lagu ni.
Bile dah tau pulak semua naik heran sebab ade Zizan.
Zizan menyanyi???
Semua orang duk pelik
Yang lagi best bile tengok klip video ni ramai yang gelak at the first time.
Diorang gelak bukan sebab klip ni kelakar tapi sebab tak tahan tengok muka Zizan.
Buat serius pula muka.
Memang orang gelak la kan.
Anyway bagi aku lagu ni sedap.
Percubaan pertama yang baik dari zizan.
Model perempuan memang terbaik.Semua tak percaya bile aku cakap die member aku.Tak boleh ke aku member dengan die?
Tapi memang aku tak kenal pun awek ni sebenarnya.hoyohoyo.
So korang layan sendiri ye klip ni.
Aku nak describe pun tak reti.
Apatah lagi bermadah pujangga.

p/s:jangan tinggal aku di sini sayang

3 comments: