Thursday, 21 April 2011

Selembut sutera


Aku lelaki,tapi hati lembut.
Macam mane tu??
Hati je lembut beb,tangan tak lembut.
Mudah tersentuh la maksudnya.
Aku kalo jadi gangster sure gagal.
Tapi kalo terpakse jadi pun mesti jenis dalam hati ade taman.
Selalu orang kate,lelaki hati kene keras.
Tak boleh lembut-lembut.
Selalu orang kate,lelaki tak boleh menangis.
Malu dek orang kalo tengok.
Kenape perlu orang berkata macam tu??
Lelaki manusia.Lelaki ade perasaan.
Kalo aku pakai baju pink tak bermaksud aku pun pakai gincu kan.
Kadang-kadang benda jadi bukan sebab kita layan sangat.
Dah situasi tu menyentuh hati,
takkan nak buat reaksi marah,takkan nak ketawa berdekah-dekah.
Nanti katanya hilang akal.
Nanti katanya tak sedar diri.
Nanti katanya meroyan.
Masyarakat.masyarakat.masyarakat.
Aku lelaki,tapi hati lembut.
Aku masih lelaki.

8 comments:

  1. kau tetap lelaki di mata aku!!!

    ReplyDelete
  2. terbaik.....
    pertama kali melawat....BW sikit
    ------>>>http://lifeisunpredictable91.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ntah nye..aku pon heran ngan manusia nih...tgok aku..pakai baju pink..guna lipstick..nari..celak..laki gak aku..ahaks..

    ReplyDelete
  4. hahaha ko giler dr aku mus...lagi up...tapi laki gk ek?hahah sj tuka ckit...

    ReplyDelete